U každé velikosti šatů je uvedena doba dodání (1-2dny či 7-10dní). Pokud se Vám některý model líbí a chtěli byste ho v jiné barvě, tak stačí do vyhledávání zadat číslo modelu(třeba 1960) a všechny dostupné barvy se Vám zobrazí. Kdyby jste měli jakékoli dotazy pište. Krásný den.

Reklamace a vrácení zboží

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ČI REKLAMACI ZBOŽÍ
 

1. Vrácení zboží - Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 21 dnů od převzetí zboží.

Odstoupení od smlouvy je možné emailem info@trendy-obleceni.cz, nebo odesláním zboží na naši adresu (do zásilky přidejte informaci se jménem a č.účtu, kam máme vrátit platbu)

možnost A)

zaškrtli jste si při objednávce vrácení zboží zásilkovnou s poplatkem 50,- , bude Vám automaticky zaslán kod zásilkovny, pokud nám do emailu napíšete, že máte zájem o vrácení zboží.

- nezaškrtli jste si tuto možnost, je možné o ní požádat v emailu a bude Vám strhnut poplatek 80,- za zpětnou zásilku

- dále zabalte zboží do balíčku a s kodem ho doneste na jakoukoli zásilkovnu, budou po Vás chtít kod a příjemní, prosím uvádějte ve tvaru (Nováková vratka)

možnost B)

Adresa pro zaslání: Luxusní móda s.r.o., Olešnice v Orlických horách 172, 51783 Olešnice v Orlických horách

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zasílá zboží zpět na naši adresu na vlastní nákladyZboží nezasílejte na dobírku!! Nebude přijato!! 

Zboží by měl spotřebitel vrátit v původním stavu (nepoškozené), včetně obalu či jiného příslušenství, pokud je součástí. Pokud bude zboží poškozeno, či zjevně použito nebo bez obalu, máme právo nevrátit plnou cenu zboží a odečíst si náklady na uvedení zboží do původního stavu. 

Všechny peněžní prostředky budou vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a to způsobem jakým byla platba přijata. Preferujeme však vrácení peněžních prostředků na bankovní účet. Při platbě složenkou na adresu, odečteme náklady s tím spojené.

Formulář pro vrácení si můžete stáhnout zde.

 

2. Výměna zboží

Pokud chcete vyměnit zboží za jiné, je třeba nás informovat do 14 dní od doručení. Nejlépe emailem info@trendy-obleceni.cz,  ověřit dostupnost Vámi požadovaného zboží. 

možnost A)

- je pro všechny zdarma, lze jí zaškrtnout již při objednání zboží, kód do zásilkovny Vám bude zaslán, jakmile nám zašlete email s žádostí o výměnu. Pak stačí dojít na jakoukoli zásilkovnu a podat zásilku. Obsluha po Vás bude chtít kod a uvední příjmení, prosím uvádějte ho v této formě ( Nováková výměna)

možnost B)

pokud máte jiný způsob dopravy či Vám nevyhovuje výměna zásilkovnou, tak nám zboží odešlete zpět na vlastní náklady a na balíček napište slovo 'VÝMĚNA'

V tomto případě, odeslání zboží k nám je na náklady spotřebitele.

 

V případě, že žádáte výměnu z důvodu chyby eshopu, náklady na odeslání nehradíte. Vždy nás kontaktujte předem a domluvte si postup výměny.

  Na balíček napište slovo VÝMĚNA, abychom Váš požadavek vyřídili co nejdříve.

 Výměna bude provedena v co nejkratší době s ohledem na stav skladu.

 
3. REKLAMACE

Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce, případné chybějící kusy. Porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nahlaste naší společnosti co nejdříve, nejpozději však do 48 hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na reklamace@trendy-obleceni.cz.

Oznámení reklamace, či požadavek vrácení peněz je možné písemně e-mailem na adresu reklamace@trendy-obleceni.cz a nebo na tel. +(420) 774 058 280. Reklamované zboží zaslané na naší adresu nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou akceptovány a budou zaslány zpět.

Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30ti dnů od převzetí vadného zboží. Zboží k reklamaci zašle nebo dodá kupující na naší adresu spolu s kopií dokladu o koupi, nejlépe v originálním obale a přesným popisem vady, bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu.

Adresa kam reklamace zasílat: Luxusní móda s.r.o., Olešnice v Orlických horách 172, 51783 Olešnice v Orlických horách

Pokud reklamace bude oprávněná, vyřídíme ji do 30 dní od přijetí zboží.

!!!! Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

ZÁRUKA NA ZBOŽÍ

Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující spotřebitel má nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

  • Záruční doba běží od převzetí zboží.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.