Pokud se nám nemůžete dovolat zkuste WhatsApp - bohužel nám tu při sněžení vypadává signál. Hezké svátky.

Reklamace a vrácení zboží

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ČI REKLAMACI ZBOŽÍ
 

1. Vrácení zboží - Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Odstoupení od smlouvy je možné, telefonicky 774 058 280emailem info@trendy-obleceni.cz, nebo odesláním zboží na naši adresu (do zásilky přidejte informaci se jménem a č.účtu, kam máme vrátit platbu)

Adresa pro zaslání: Luxusní móda s.r.o., Olešnice v Orlických horách 172, 51783 Olešnice v Orlických horách

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zasílá zboží zpět na naši adresu na vlastní nákladyZboží nezasílejte na dobírku!! Nebude přijato!! 

Zboží by měl spotřebitel vrátit v původním stavu (nepoškozené), včetně obalu či jiného příslušenství, pokud je součástí. Pokud bude zboží poškozeno, či zjevně použito nebo bez obalu, máme právo nevrátit plnou cenu zboží a odečíst si náklady na uvedení zboží do původního stavu. 

Všechny peněžní prostředky budou vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a to způsobem jakým byla platba přijata. Preferujeme však vrácení peněžních prostředků na bankovní účet. Při platbě složenkou na adresu, odečteme náklady s tím spojené.

 

2. Výměna zboží

Pokud chcete vyměnit zboží za jiné, je třeba nás informovat do 14 dní od doručení. Nejlépe telefonicky 774 058 280, nebo emailem info@trendy-obleceni.cz,  ověřit dostupnost Vámi požadovaného zboží. 

možnost A)

pokud jste si objednali zboží v hodnotě vyšší než 1000,- , můžeme Vám ZDARMA provést výměnu zboží. Stačí nás kontaktovat emailem nebo telefonicky a my vše zařídíme. Výměna probíhá přes dopravní společnost Zásilkovna. Zašleme Vám číslo balíčku, vy si zboží zabalíte a odnesete na jakoukoli zásilkovnu, kde jim nahlásíte číslo zásilky a odešlete. Jakmile balíček dorazí. My odešleme zboží směrem k Vám. 

možnost B)

pokud máte jiný způsob dopravy či Vám nevyhovuje výměna kurýrem, tak nám zboží odešlete zpět a na balíček napište slovo 'VÝMĚNA'

V tomto případě, odeslání zboží k nám je na náklady spotřebitele.

 

V případě, že žádáte výměnu z důvodu chyby eshopu, náklady na odeslání nehradíte. Vždy nás kontaktujte předem a domluvte si postup výměny.

 

 Na balíček napište slovo VÝMĚNA, abychom Váš požadavek vyřídili co nejdříve.

 Výměna bude provedena v co nejkratší době s ohledem na stav skladu.

 
3. REKLAMACE

Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce, případné chybějící kusy. Porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nahlaste naší společnosti co nejdříve, nejpozději však do 48 hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na reklamace@trendy-obleceni.cz.

Oznámení reklamace, či požadavek vrácení peněz je možné písemně e-mailem na adresu reklamace@trendy-obleceni.cz a nebo na tel. +(420) 774 058 280. Reklamované zboží zaslané na naší adresu nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou akceptovány a budou zaslány zpět.

Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30ti dnů od převzetí vadného zboží. Zboží k reklamaci zašle nebo dodá kupující na naší adresu spolu s kopií dokladu o koupi, nejlépe v originálním obale a přesným popisem vady, bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu.

Adresa kam reklamace zasílat: Luxusní móda s.r.o., Olešnice v Orlických horách 172, 51783 Olešnice v Orlických horách

Pokud reklamace bude oprávněná, vyřídíme ji do 30 dní od přijetí zboží.

!!!! Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

ZÁRUKA NA ZBOŽÍ

Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující spotřebitel má nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

  • Záruční doba běží od převzetí zboží.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.